fredag den 21. november 2014

To børnetrøjer og en vest

Jeg vil lige vise tre ting, jeg har strikket til Sebastian, min yngste dreng på nu 5 år.
Vesten er et design fra garnstudio. Jeg elsker snoninger. Den turkise trøje er fra Wilfert's og hedder 'cardigan med retrillestriber'. Jeg synes, at det er sjovt at lege lidt med knapperne. Hvorfor ikke bruge gamle knapper i forskellige farver og typer. Man kan fx bare skifte én af de søde børneknapper ud med en stor rød. Det giver lidt 'spræl' til en klassisk trøje.
Den sidste hættetrøje er fra Hjertegarn, Model A i 'Baby - Vital'. Jeg har leget lidt med farverne i min udgave. Sebastian kom desværre aldrig til at gå med den, for han var blevet for stor, inden jeg blev færdig, suk! I stedet brugte kusine Anastasia den i sin børnehave. Den er dejlig robust i garnet.




 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar